Perfektionist?

Bloggen är fortfarande inte fixad. Väntar på svar från lite olika ställen om vad det är som är fel...men det går långsamt. Jag kan bli så himla fixerad ibland. Har gått o tänkt på bloggen jättemycket, för mig är det så viktigt att det ser bra ut. Perfektionist, javisst. Fast bara inom vissa området, vilket är konstigt. Många är perfektionister ut i fingertopparna men inte jag. Gäller som sagt bara vissa saker. Kanske därför lägenheten ser ut som den gör just nu och jag inte har nåågon ork för tillfället att städa. Men städa ska vi idag, men bara inte just nu ;) Sitter så skönt i soffan ju.

Men tillbaka till bloggen. Är det verkligen ingen som kan det här med koder?? Please? :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0