Samtalets ramar

Jag har lyckats få in lite annonser alldeles solo :) Duktig jag är. Synd bara att designen fortfarande sitter alldeles snett =/ Vet verkligen inte hur jag ska lösa det, så det får väl vara så..om ingen designkunnig kan barmhärtiga sig över mig? ;) Ahwell..

Vill gratulera Ida och Jocke som fick en underbart söt pojke inatt! har följt hela förloppet från graviditetsbeskedet till nu på hennes blogg och såg det lilla livet på Helsingborgs lasaretts webbis-sida :) Han är jättesöt. Väldigt lik sin pappa men har flera drag av mamma också :)

Har precis kommit hem från en föreläsning om Samtalets ramar. Intressant verkligen men det här jobbet verkar mer och mer svårt för mig. Blir så orolig att jag inte kommer klara av det. Jag vet ju iof att jag inte vill jobba med behandling eller utredningar utan mer preventivt. Så förhoppningsvis så kommer jag väl få jobba med det jag vill. Jobben måste ju bara finnas också. Det återstår att se.

Fick hem min kod idag till studera.nu, så ska precis gå in och titta på min förhandsbedömning av kurserna jag sökt. Spännande spännande :) Hörs lite senare. Puss

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0