Susanna med skillen

Ooohja. I got skills. Har lyckats att ändra i kodmallen i min blogg för första gången!!! Jag tillhörde en av dem som tyckte kodmallarna för min egen sida på Lunarstorm var kluriga, haha, så detta va rena grekiskan. Men jag har iaf lyckats fixa så att menyn har hoppat rätt, fått upp datum och tid under rubriken och i en annan färg, lagt in en Bloglovingläk i menylistan. Det ni ;) Det kommer säkert poppa upp lite små förändringar här och där nu när jag fått in skillen ;)

Men hörrni, vad tycker ni nudå???

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stiligt!!

2009-11-03 @ 12:18:03
Postat av: Helena

det blev ju jättefint me den nya designen =) keep it!



blev ju förresten inga sex-föreläsningar för min del då tyvärr. hade varit jätteintressant, men kan inte komma ifrån GO.



ha de fint! kram!

2009-11-03 @ 21:46:22
URL: http://blueragdoll.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0