Åldrats över en natt

Till min förskräckelse fann jag något på ankeln idag när jag stod i badkaret och rakade benen. Ett smalt men relativt långt åderbrock!! Får inte bara gamla kärringar sånt? det här är ju hemskt. detta går jag bara inte med på. Jag är fan bara 23 år!!! Gaah. Snälla säg att det inte är ett åderbrock, eller att det är fullkomligt normalt. Jag vill inte tro att jag åldras för fort ;P

Nu ska Oscar och jag iväg och spela tennis :) Jag tar en paus i mitt pluggande för att få lite distans. Tror att jag är klar med min essä men är inte helt säker. Men jag blir fullkomligt blind när jag suttit o stirrat på samma skärm och samma text i flera timmar. Kan vara bra att komma ut och göra någon aktivitet för att sedan återgå till skrivandet. Förhoppningsvis (?) kommer vi åka inom centrumkliniken på vägen tillbaka så jag kan få mitt fasansfulla påfyllnadsvaccin av Havrix. Måste ta tag i det liksom. Blir ju aldrig gjort, och vill inte göra det utan Oscar. Så det passar väl bra idag hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: Nic

HAHAHHAHHAHAHA!!! Ådersbrock!!! Hahaha!!! Det kanske är som Christine. Trodde att hon hade hudcancer för hon hade ett konstigt födelsemärke men så visade det sig vara en browniebit. ;)

2009-10-22 @ 15:40:54

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0