Hormode..


Ursäkta mig, men jag tycker verkligen det nya modet med knähöga och lårhöga stövlar är grymt fult. Inte nog med det, jag tycker det ser trashigt ut. Jag får Pretty woman-vibbar av det och tycker det ser allmänt horigt ut. Inte alls min stil. Speciellt inte om de används till kort kjol. Nej fy fanken. Kan möjligtvis sträcka mig till att det ser ok ut om man har det till jeans, men inte ens det tycker jag är speciellt snyggt. Det måste även vara oerhört obekvämt med nåt som går upp och skaver på knäna så. Blä. Nej, inget för Susanna.


Kommentarer
Postat av: Nic..

Så går det ett år och DÅ faller du för modet ;)

2009-10-04 @ 22:28:04
URL: http://niiccii.blogspot.com

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0