Idag kommer mamma :)

Idag kommer min mammi hit. Det blir en liten snabbvisit bara för hon ska hit på ett jobb, så hon åker hem imorgon igen tror jag det är. Men lite får jag gosa med henne iaf. =) Idag ligger jag bara i soffan och väntar på att hon ska komma. Ska hämta henne vid tåget kl 4. Nu ser jag sex and the city-filmen, ska ta och städa upp lite här sen, står lite skålar på soffbordet från igår med gamla chips och dipp. Måste ju va fint när mammi kommer :)

Annars händer inte ett piss idag. Oscar är iväg hos en kompis och pluggar till tentan så jag är alldeles ensam hemma. Gillar inte det riktigt, är rädd att den dumme mannen från nedervåningen ska komma upp när jag är ensam hemma. Tänker fan inte öppna om det ringer på dörren. Kul att man ska behöva va rädd för sin granne...

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0