Lönsam fredag

Det har varit en lönsam fredag på många sätt :) Csn klirrade in på kontot, rena kläder i garderoben, disken diskad, god mat, mys med pojken, cheeseballs :) Vi va en runda på stan tillsammans också och det gör mig alltid så glad. det är trist att vi inte åker ut på mer saker tillsammans. Vi åkte till stan för att Oscar skulle klippa sig, så nu är hans vikingafrisyr bortklippt och ersatt med en kortare taggigare frilla :) Passar honom trots att det är så kort, tror att det mycket är skägget som gör det. Men skägget ska trimmas imorgon :) Blev även en fika på stan med en av de största muffinsarna jag ätit. Svängde inom aporteket för värktabletter och plåster, systemet för öl och bag in box (dock inte kombination av de två affärerna), och även inom en optiker så oscar fick beställt ett par nya glasögon :) Blev ett par som är mer distingda än hans tidigare, lite kraftigare båge som ramar in hans ansikte och ögon :) de kommer på tisdag så då blir det en sväng till på stan, iaf för att hämta glasen :) Tentan är inlämnad också så nu blir det en skön helg :)

Min arm dock... den mår inte bra efter sprutan igår. den är svullen, har världens fulaste röda märke, är hård och stel och gör så satans ont. det gör ont till och med när man tar på en tröja och nuddar med tyget på armen. Så ja, jag har rätt att klaga :P Det va inte lätt att diska och hänga tvätt ska ni veta ;P haha

Nu blir det sängen :)


Bilden tagen i maj 2009, precis när jag klippt av mitt långa hår, men precis innan jag började slingningen. Här har vi picknick med Nicole, myser med jordgubbar och cola på en filt bakom vårt hus :)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0