Monday Cravings

Om tre månader åker jag till Canada för att jobba som volontär på vinter-os, det känner säkert många av er till. Min Monday cravings denna veckan innehåller därför lite saker som jag skulle vilja ha med mig dit av olika skäl :)



Vadderade stövlar från Asos kommer behövas i vinterkylan. tycker de ser så mysiga ut att traska ommkring i under mina timmar i en kall ishall.
Liten laptop från HP. Min dator börjar sjunga på sista versen och med min 15' skärm så känns den lite stor att dra med över atlanten så skulle vilja ha en ny och lite mindre, gärna med webkamera och headset så att jag kan kommunicera med Sverige när jag är iväg :)
Weekendväska från Bubbleroom. Större väska att ha som handbagage. Extra skofack i botten så att man kan ha med sig ett par sköna tofflor eller liknande på planet. Tur att min syster köpt denna väskan så kanske jag kan få låna ;)
Klocka från Asos. måste ju komma i tid till mina arbetspass och kunna besvara åskådarnas tidsfrågor ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har Hp-datorn och är riktigt nöjd med den! Värt pengarna!!

2009-10-26 @ 18:46:59
URL: http://krakunge.blogg.se/
Postat av: Em

Det är inte så kallt i en ishall. ;)

2009-10-26 @ 22:02:11
URL: http://delaem.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0