Preview


Idag har jag varit på stan, bland annat fikat med Helena - alltid trevligt :), har även införskaffat det sista till min Halloweenoutfit :) Tycker det är himla bra att temat är valfritt för jag kände verkligen inte för att klä ut mig till häxa eller något annat creepy. Tänkte att ni skulle få en liten preview på min outfit, vilket ni ser här till höger :) Hoppas att ni blir nyfikna. Jag är väldigt nöjd med min outfit, har provat den idag och det kommer att bli jättebra. Nu är det bara Oscars outfit kvar och som vaaanligt så är han sent ute ;P Det är konstigt det här med män och kläder. Det är som det brukar med honom, när vi åker iväg till Skåne till exempel så brular jag alltid få packa åt honom haha. Men sånna är dem de små karlarna. Nu ser jag verkligen fram emot lördag. Dressa upp mig och ha kul med helena och Oscar och massa annat folk som jag inte känner. Ska bli kul att träffa nytt folk.

Imorgon kommer Oscars lillebror Viktor hit, han har höstlov så då frågade han om han fick komma och bo hos sin storebror några dagar och det får han självklart. Ska bli supermysigt att ha honom här. Viktor och jag får egen mystid på torsdag kväll när Oscar ska iväg på fest med klassen. Så då blir det nog till att se på film och käka godis och äta något gott till kvällsmat :)

Om ni ska på halloweenfest, vad ska ni klä ut er till?


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0