Scoones :)

Mums. Jag fick ett ryck när jag vaknade idag. Lämnade Oscar i sängen och gick upp och gjorde scones till frukost. Kom nämligen på att vi inte hade något bröd så då va jag ju tvungen att göra något för att vi skulle få frukost. det blev scones, väldigt gott och mysigt till frukost :)

Idag ska vi fortsätta med grovstädningen av lägenheten. Igår blev det ju mest tvätt och disk innan vi drog till stan. Så idag blir det torka golv, dammsuga och allt det andra man gör när man städar ;P Har pratat om att spela bowling ikväll också, så vi ska ringa och se om det finns några banor lediga :) Innan det är det storslalom för damer på tv och kl 16 spelar HIF mot Kalmar, vilket visas på tv4sport :)

Vädret är trist och ruskigt, så då kan vi likagärna spendera dagen med ovanstående projekt :)
Saknar min vovve.

Kommentarer
Postat av: Karin

mwahah, cool. jag gjorde det till frukost igår ;D brukar aldrig göra det annars!

2009-10-24 @ 13:41:32

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0