Tänk om det vore såväl

Någon mer än jag som börjar tycka att internet är så jäkla tråkigt? Innan kunde jag sitta här i timmar och göra olika saker; sitta på lunar, facebook, bilddagboken, läsa massa bloggar, kolla mail. Lunar avslutade jag för längesedan, på facebook händer inte mycket kul längre, ingen av mina vänner är aktiva på bilddagboken längre, att läsa om folks liv på bloggar börjar bli trist igen. Det var en fluga känns det som, som nu är påväg bort igen. Synd bara att jag har en sambo som älskar sitt internet, alla sina forum och allt annat så att jag inte har mycket annat val än att sitta vid datorn på kvällarna för att ha något att göra. Men när man kollat sin mail fem gånger på en kvart och man fortfarande inte fått mail från någon...då blir man lite irriterad :P haha Jag kanske bara börjar bli vuxen och inse att livet kretsar kring viktigare saker än internet. Tänk om det vore såväl ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Börja med en hobby!!! Det får tiden att gå, pengarna att försvinna och sysselsättning när den andra hälften sitter vid datorn

2009-10-07 @ 09:58:38
URL: http://esteri.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0