Yadayadadingding

I brist på annan överskrift...

Idag kom hemtentan ut. Jag har varit så himla nervös för hur den här hemtentan skulle gå till eftersom vi bara haft en enda hemtenta tidigare i utbildningen. Men det var kanske inte så blodigt? Självklart är jag nervös och osäker för hur jag ska lägga upp mitt arbete med essän som jag ska skriva. Vet inte alls hur jag ska koppla mitt ämne till allt som behöver kopplas. Jag antar att de vill att an ska höja snäppet lite, att politik denna gången bara kommer vara grunden för godkänt. Så man behöver koppla något nytt och jag vet inte riktigt vad det skulle vara isf.. Men det lutar väl åt identitet, empowerment och lite sånt som kommer ligga till grunden för essän. Så imorgon blir det upp tidigt och gå igenom alla artiklar som vi läst och välja ut de jag ska använda mig av och läsa dem igen. Jippie? Ser ändå fram emot att börja skriva :)

Bästis och jag försöker planera en helg när hon ska komma hit. Förhoppningsvis i anknytning till vår fest :) Hoppas hoppas hoppas :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0