34 active

Lördagen började redan vid 7.36 när Malva kom och kraffsade på dörren och ville bli insläppt. Hon hoppade snällt upp i sängen och kurade ihop sig hos mig och vi sov tillsammans en halvtimme innan det var dags för frukost. Ganska tidigt en lördag, men vi skull till Sofiero på hundutställningarna. Malva som bara är 4,5 månad får inte lov att ställas ut än eftersom valparna måste vara 6 månader. Men vår uppfödare ville att hon skulle få känna på att vara i miljön och att vi som ägare skulle få en inblick i hur det är. Mamma har ställt ut hund förr när vi hade Jamie, men det va ganska längesedan och jag antar att en del regler har ändrats. Men det var trevligt :) Träffade Ida, som jag inte träffat på jättelänge så det var roligt :)

Vid tre-tiden åkte jag till Nicole för bästiseftermiddagkväll :) Vi tittade på What happens in Vegas och mumsade tacos :) Sen kom syster och lämnade Malva eftersom mamma o pappa skulle iväg på fest. Vi fotade asmycket av Niccans kläder och la ut på tradera, så på mitt konto så har vi nu (inkl mina annonser) 34 aktiva auktioner. Hoppas på att få sålt allt, eller ja, så mycket som möjligt iaf :) Vi säljer massor med höstjackor, jeans, tjocktröjor, klänningar, kjolar och skor. För att komma till vår auktionslista klicka här.


Kommentarer
Postat av: cornelia

Ja det måste vi. Nu i veckan går det bra för mig om det skulle passa.

2009-09-13 @ 14:10:23
URL: http://cornelialarson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för länken. Jag kollade in dina auktioner igår, men jag vet inte om jag såg något som passade mej. Hoppas ni får något sålt!

2009-09-13 @ 21:43:40
URL: http://krakunge.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0