Busy wednsday


Är det verkligen bara onsdag idag? Känns som torsdag.
Idag har jag tagit en paus från pluggandet, gjorde klart min individuella examinationsuppgift igår så jag tar onsdagen till lägenhetsgöra. Oscar och jag håller på och sätta upp hyllorna i vardagsrummet. Det blev en hylla nu, och så blir det en hylla ikväll när oscar kommer hem från skolan. Vi har även köpt köksstolar idag, så nu är det inte mycket kvar i lägenheten som sak fixas :) När den kvarvarande hyllan är uppsatt i vardagsrummet ska jag:
* packa upp resterande kartonger och fylla hyllorna med fina saker
* sätta upp tavlorna på väggarna
* sätta upp två hyllor i datarummet där oscar kan ha all sin skit ;P
* fixa i ordning läs- och musikhörnan :)

Se, inte mycket kvar :) Iof så ska vi köpa någon form av bokhylla/vägghylla till köket till vår tomma vägg. Men sen är vi i stort sett klara :) Wohoo, det tog bara sisådär en månad ;P

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0