cut

Åkte ner till stan innan för att träffa Helena och köpa en bok av henne till skolan. Promenerade en stund med henne och gick förbi en frisörsalong. När jag lämnat av helena gick jag in där och frågade vad de tog för en klippning, 250 kr blev svaret och de hade tid så jag gick in. Hon klippte upp det lite vilket va skönt för mitt hår har varit hellångt sålänge jag kan minnas, så luggen blev lite kortare oxå. Dock lite för kort för jag får det inte bakom örat vilket är lite irriterande. Sen fönade hon det med en stor rund borste så nu ser det lite tantigt och fluffigt ut. försökte platta det när jag kom hem men det va lite för mkt vax och spray i det. Får tvätta håret imorgon och styla det på mitt vis så ska det förhoppningsvis bli bättre.

Det roliga hände när va på väg att ta ut pengar till frisören för de tog inte kort.... gick genom stan för att komma till bankomaten när jag möter en gammal utländsk man, säkert 70 år som tittar på mig, tummen upp och säger: beautiful, beautiful, mycket beautiful..med världens leende. haha. man blir glad för småsaker :) men det hade känns bättre om det varit en ung snygg kille, haha :P

ni får se bild på håret när jag trivs i det :p

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0