Frisyrjakt

Nu är jag sugen på att frisera mig igen. Är sugen på något drastiskt egentligen men alla som känner mig vet att jag är feg när det gäller sådant. Iof så har jag detta året, klippt av mig håret och gått från brunt (som jag haft sedan 8an) till att bli blond som jag älskar :)
Jag älskar frisyrer med urklippta längder och lugg. Jag hade lugg ett tag på gymnasiet men kommer inte ihåg om jag passade i det eller inte...då hade jag iof mörkt hår så det kan bli snyggare nu när jag har en hårfärg som verkligen passar min ansiktsfärg. Vad sägs om detta?

Long Hairstyles Pictures



Kommentarer
Postat av: cornelia

riktigt snygg. du är snygg nu med. men jag gillade också frisyrerna ovan! ;D

2009-09-15 @ 17:39:31
URL: http://cornelialarson.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0