Grym huvudvärk och irritation

jag förstår inte hur vissa människor tänker. Sitta bredvid två stycken som arbetar häcken av sig och sen inte göra något själv. Bara sitta o hänga över axeln på mig och flåsa och läsa det jag skriver och rätta när jag råkar stava fel, bara för att hon inte har något annat att göra. Ta med en egen dator och gör något!!! Är grymt irriterad idag.
Sen nu när jag kommer hem så slänger jag mig i soffan för att skönka en tanke till Swayze och titta på Dirty dancing, då funkar inte filmhelvetet. Så det blev Ps. I love you istället. Tänker ligga i soffan och mysa hela eftermiddagen, inte röra en fena. Jo förresten, det ska jag göra nu. Har gjort mig en stor vegetarisk sallad och en majskolv. Tänker slurpa det nu och sen lägga mig. Inget mer idag.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0