No one sleeps when I'm awake


Ikväll skulle det varit inflyttningsfest men det blir framflyttat av lite olika anledningar. Så istället ska jag ut och ta en drink med Helena, ska bli riktigt trevligt :) Blir min nya kjol från Monki, mina nya svarta ankelboots och mitt nya blodröda nagellack. Hell yeah.

Oscar ska ha lite kompisar här hemma och de ska köra vidare på nostalgitemat som vi hade tänkt ha till inflyttningsfesten. På schemat står super mario, age of vampire, mario cart och lite andra kultspel på tv-spel och dator. Och imorgon fyller min älskling år :) Dock har han åkt på världens förkylning så det blir inget firande med släkten imorgon. Blir nog nästa helg istället. Vill inte smitta hans mormor och morfar.

Nu börjar jag bli grymt hungrig. dags att beställa mat nu tycker jag! Kebabsallad nuuu!


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0