Skaune

Jag vaknade i Skåne imorse. Tänkte; varfan är jag ;P Men jag vaknade upp i mitt gamla rum hemma och mindes ganska fort gårdagen. Pappa var på ett möte i Linköping under dagen och kom sedan inom vår lägenhet för en liten fika. Precis innan han skulle åka så sa han: Du är ju ledig imorgon, jag betalar en tågbiljett till dig hem på söndag om du åker med mig hem nu. Jag bara: eeeh, ja :)
Kände att det var bra av lite olika anledningar; Oscar behövde vara lite själv, han hade tydligen mycket att göra. Jag får chansen att träffa familjen, mysa med valpen och framförallt Nicole. Känner att hon behöver det just nu och bästis ställer upp såklart :) Ska iväg och äta lunch med henne om ett par timmar :) Härligt ska det bli. Imorgon är det hundutställning på Sofiero och vi tänkte ta med malva dit och träna henne i miljön eftersom hon ska bli utställningshund så småningom. Sen åker jag hem tidigt på söndag morgon, enda biljetten som fanns kvar. Men jag ska ta tillvara på all tid jag har, vilket betyder att jag inte ska sitta här mer. Arbetet är inskickat nyss så nu ska jag ut till valpen som har sin kusin på besök. De leker som två galningar, haha :P Älskar min valpis


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så stor hon blivit Malva.

Hoppas allt är bra med dig?

Kram

2009-09-24 @ 19:44:05

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0