Soffffffa

Vi köpte soffa igår. Äntligen! Nu kan vi börja fixa iordning i vardagsrummet. Äntligen! Få upp hyllor och tavlor på väggarna och få bort alla fula flyttkartonger. Äntligen!!!
Soffan är en gråbeige vinkelsoffa som vi köpte på Blocket för ynka 1000:- Den va lite noppig på något ställe men det ska vi nog råda bot på, fick låna en noppmaskin av svärmormor, fick även tipset att testa med ett rakblad. Får se hur det går, men är väldigt nöjd med vår stooora soffa :) Bilder kommer senare idag förhoppningsvis.
Jag håller på att tvätta just nu. Bokade rummet med grovtvättmaskin för att jag skulle tvätta vår gamla soffas tygöverdrag, alltså kuddfodralen etc, men döm om min förvåning när maskinjäveln inte fungerar. Fuck va irriterad jag blev. Det betyder att jag nog måste boka en ny tid imorgon för att tvätta allt som jag inte kommer hinna tvätta idag eftersom jag kommer behöva dela upp tvätten en del. Måste tvätta överdragen idag eftersom vi ska försöka få sålt soffan så fort som möjligt och jag kommer behöva dela upp det där på två olika maskiner eftersom de andra är så satans små. Morr.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0