Call me a bitch

Nicole ville ha en ändring i sin header så självklart gör jag det :)

 

När jag satt på bussen från Linköping till Helsingborg i fredags var jag så uttråkad eftersom inte internet fungerade så jag satt och lekte med lite bilder och fixade ihop en header och hann påbörja en till. Jag gör som sagt bara ganska enkla headers än så länge, men det är kul att äntligen fatta hur man sätter ihop en design. Ska fixa mig photo shop snart, men hittade något på datorn nyss som hette Adobe Photo ready eller nåt sånt. Det såg ut typ som photoshop :) Kanske kan lära mig det istället :) Men dennaa pillade jag ihop på en skumpig bussresa i fredags :)

 



och denna har jag pillat med ikväll :)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0