Det är en dag idag också..

Jag känner att intresset för bloggandet har minskat för min del, trots att jag mer än gärna sitter och trixar med designen. Det känns som att jag inte har mycket att skriva om, livet är inte så spännande just nu. Jag sitter hemma, pluggar, sover, äter, badar badkar, någon enstaka promenad då och då. Mer än det händer inte. Ibland blir det någon kompisträff, men eftersom jag känner typ 2 personer här som båda i stort sett har heltidssysslor så kan ni ju tänka er hur ofta jag träffar dem. Därför ska det bli så skönt med en vecka i Skåne, som startar imorgon.

Men det är en dag idag också, och jag vaknade till soldis och himmlen blir blåare och blåare, till skillnad från borta i väster där jag ser lite moln hopa sig. Hörde något om regn på radion men jag bara vände på mig och drog täcket över huvudet. Nu är jag uppe, frukosten ligger på plats i magen och om 30 minuter ska oscar och jag börja tvätta. Så jag ska börja sortera tvätten nu, klä på mig och sen iväg. Vid sidan av tvätten blir det plugg idag. Har tre föreläsningar som ska lyssnas på denna veckan så det blir alla de tre idag så jag kan koncentrera mig på böckerna sen.

Dags att börja.


Kommentarer
Postat av: TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Svar: Om du menar den vita bakgrunden du har runt den så kan du ta bort det genom att leta upp "form" i stilmallen och ta bort bakgrunden. Det påverkar även kommentarboxen. Lycka till :)

2010-04-08 @ 15:24:29
URL: http://tescho.se/blogg
Postat av: vevve

ska jag skicka bilder till dig då kanske.. va har du för mail??.. Kram=)

2010-04-08 @ 18:54:39
URL: http://landemyr.blogg.se/
Postat av: TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Varsågod! Jag vet inte om man kan göra det. Om du kikar i kodmallen framsida så finns det någonting som heter "limit" vid senaste inlägg. Testa med att göra samma sak vid arkiv. Kan dock inte konstatera att det fungerar.. I annat fall kan du maila blogg.se:s kundservice :)

2010-04-08 @ 19:37:49
URL: http://tescho.se/blogg
Postat av: Sanna

Hej Suss! så du kommer hem idag alltså! Vi ska träffas nere på Harrys ikväll hela gänget, halv 7 på en afterwork/örjan på kvällen, om du vill titta förbi och säga hej :)

/Sanna och Pada

2010-04-09 @ 10:29:16

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0