Det är ju ändå fredag!

Idag, efter ca 3 års letande, har jag hittat mina chinos! Ända sedan chinos började bli populärt har jag letat efter en modell som passar min kroppsform men aldrig lyckats. Antingen har det varit för hög midja, vilket gjort att jag sett vääldigt konstig ut. Eller så har det varit för mycket häng, eller så har de varit för små eller för stora. You name it. Men idag, på New Yorker, hittade jag ett par chinos. och på rea dessutom. 200:- :) Nu hoppas jag bara att jag kommer vara lika nöjd med dem när jag ska använda dem första gången haha :) Impulsköp kan ju vara både bra och dåligt :P

Även införskaffat lite sminkborttagningsmedel och torrschampoo :) Det blev några timmar på biblioteket i Norrköping innan jag stack ner till stan och träffade Elin. Så underbart kul att träffa henne igen. var som om vi aldrig hade varit ifrån varandra i 4 månader som vi faktiskt har.

Ikväll blir det nog lite plugg. Har en redovisning på måndag och är inte ens halvvägs färdig med den. Men sitter nog inte sålänge ikväll. Det är ju ändå fredagskväll ju!!

Vad ska man äta ikväll då? Hmm.... Det är ju ändå fredagskväll!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0