Harddrive

Min hårddisk verkar ha gått sönder, enligt Oscar. Han skulle starta den nyss och den va bara död. Alla mina bilder, filmer, musik, personliga brev och meritlista och allt ligger på den hårddisken. Alla bilderna från min resa. Suck. Måste verkligen få den att fungera. Finns det något typ minneskort i hårddisken som man kan ta ut? ;P haha

Idag har jag haft fullt shå med Malva. Hon har haft rachia här hemma. sprungit runt överallt och varit allmänt galen. Jobbig hund, men jag älskar henne ändå :) Imorgon efter seminariet drar jag och Malva till Göteborg. Kommer hem igen på onsdagkväll. Får passa på när jag har chansen att hälsa på farmor och se mig om lite i den vackra staden :) Wee ;)


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0