Läzzzzzning


Idag har jag varit duktig och suttit 3 timmar på biblioteket och läst. Men jag har så himla mycket kvar så jag undrar hur jag kommer hinna. Speciellt nu när det är påsk också och det kommer vara släktmidagar och jippon hela helgen. Det blir till att läsa så mycket som jag hinner. Skumläsa det mesta så jag har någon aning om vad som ska sägas på seminariet. Plus att jag inte behöver läsa all litteratur om barnböcker i undervisningen :) Kändes skönt, för det va så onödigt för min del. Man blir ganska trött i huvudet av all läzzzning.

Ska ta och läsa färdigt Narnia om en stund, sen påbörja nästa bok: Råttpojken.

Imorgon blir det städning av lägenheten innan Oscars familj kommer hit. Förhoppningsvis får jag en stund över till läsning också. 3 skönlitterära böcker, tre korta historier, 4 fackböcker, 2 föreläsningar och tre artiklar ska läsas på en vecka. Herrejeflar. Men det ska jag väl hinna på...två dagar? =S Knappast. Jäkla påskhelg ;P haha

Kommentarer
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2010-04-01 @ 17:59:02
URL: http://stjupid.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0