inför intervjun

Jag ska, som jag kanske nämnt, bli intervjuad av Helsingborgs Dagblag i deras OS-program som de har på webben.- Det verkar blir med webcam och hela kittet :) Nice. Dock vill de ha en bild på hemsidan för att pusha för min intervju lite och jag tänkte att jag självklart måste ha en bild på mig i uniformen. Tog huuuuur många bilder som helst på mig, men blev nöjd med 2 :P haha. den jag är mest nöjd med, har såååklart en handduk i bakgrund. Varför inte liksom? hahah. Någon som är duktig på photoshop som kan hjälpa mig fixa till den bilden så att handduken typ magiskt försvinner eller så? ;)

Annars får det bli den andra bilden...



 

Vilken är bäst??


Kommentarer
Postat av: Esa

Du är så söt på båda gummn! Men bild två är bättre utan handduk ;)

2010-02-18 @ 08:14:24

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0