bah

Vilken tråkig uppenbarelse jag fick nu. På måndag börjar jag min resa till äventyret. I usa kommer jag träffa nästan hela släkten, men de jag inte kommer träffa där kommer jag träffa i Kanada. Typ iaf. Har en "kusin": Emily, som är lika gammal som mig och har läst i vancouver i flera år. Visste att hon hade flyttat till ett hus med sin pojkvän, men av det hon berättade så trodde jag att den här lilla staden låg lite utanför Vancouver. Hmm...inte sådär 8 timmars körning från Vancouver som det nu visar sig vara. jag kommer ju inte ha tid att ta mig dit :( förhoppningsvis kan hon göra det. Väldigt tråkig uppenbarelse det här, eftersom jag inte träffat henne på 6 år. Så jag hoppas verkligen att det löser sig!!


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0