Defying gravity

Imorgon åker jag. Väskan står packad, eller ligger packad men öppen snarare. Den väger redan 20 kg, då är inte datorn nerpackad. 20 kg är max för en resväska... Och jag ska vara borta 5 veckor i shoppingens hemland. detta bådar inte gott :P haha, men jag får väl införskaffa mig en liten resväska till isf som jag kan packa alla mina fynd i :) Det går ingen nöd på mig. Det tråkiga vore ju att börja resan med övervikt och få betala för det :P Fick bland annat plocka ur plattången och schampoot och balsamet. det sistnämnda är ju förbrukningsvaror som jag kan införskaffa på plats. Plattången är inte nödvändig, hårfönen är viktigare och valet stod mellan de två.

Idag har jag varit på Väla i typ...massa timmar. Åkte dit med pappa och lisa för att köpa en eladapter och ett underställ. Mötte sedan Nicole där som friserade sig. Vi åt lunch och fyndade på rean :) En tjocktröja, en tunn jacka och en väst för 350:- Me like :)

Sedan träffade jag svärmor och "lillebror" för en fika och fotovisning. Hon har varit utomlands på ett modelluppdrag och visade jättefina bilder därifrån. Ska bli kul att se bilderna när tidningen kommer ut senare i vår :) Fick även jättefina examenspresenter av dem! En superfin adressbok som kommer från västindien och en klocka!! En vit jet set som jag spanat på i flera månader och hade tänkt köpa när jag kom hem från kanada. De visste inte om att jag önskat mig den så vi fick oss ett gott skratt. En riktigt lyckad present med andra ord och jag är så tacksam! Den sitter så fint på min handled nu och kommer komma väl till pass under mina arbetspass :)


Min fina klocka. fast jag har silverdetaljer istället för guld :)

Detta blir mitt sista inlägg innan jag åker. Nästa gång jag skriver är jag i Usa, närmare bestämt i Seattle. Det kommer nog att bli en fullspäckad vecka med alla släktingar jag ska träffa och utflykter som ska göras med dem, så vet inte hur mycket jag kommer blogga den närmsta veckan. Men sen när jag kommer till Vancouver kommer det blir mer bloggande. Och det är ju då som OS drar igång också :)

Puss och hej allihopa.
Tomorrow I'm defying gravity!


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0