Hipp Hipp Hurra

Till mig själv! Idag fyller jag 24 år! Nästa år är jag halvvägs till 50, haha. Jag har ingen åldernojja, däremot tidsnojja. Att tiden går så mycket fortare nu än när man var mindre. Jag har inget emot att bli ett år äldre, iaf inte nu. Den nojjan kanske kommer om några år.

Jag blev väckt halv 9 av mamma, pappa, lisa och malva. Sofia är i skolan men henne träffar jag ikväll. Malva hoppade upp och slickade mig i ansiktet, då vaknar man kan jag säga :) Fick en perfym, lite smink, en kokbok, en bok och det bästa av allt: jag fick flygbiljetterna av mamma och pappa. De är helt underbara!! jag blev så himla glad! Det löste en del ekonomiska problem för mig hihi. Dagen kommer att vara väldigt lugn. Funderar på att klä på mig och gå en promenad med Malva i snön. är sugen på att dra ut till Väla också och väntar på att Lisa ska höra av sig. Hon åkte nyss till Ängelholm för att jobba med sitt skolprojekt men vi ska eventuellt mötas på väla när hon är färdig. har lite saker att kolla på tills lördag. Sen ikväll ska familjen ut och käka :) Ska bli jättemysigt :)

Oscar ringde innan. Guud så glad jag blev. Har inte hört hans röst sedan han åkte till Lanzarote så det var underbart att få prata med honom en liten stund. Imorgon kommer han hem!!! och på lördag är det feeeest :)




Kommentarer
Postat av: Em

Jag önskar min lilla...stora(?) vän en fortsatt fantastisk dag full av överraskningar! Jag tycker om min Sanna.

2010-01-07 @ 18:20:55
URL: http://delaem.blogg.se/
Postat av: louise

Grattis :)

2010-01-07 @ 20:27:28
URL: http://nilssonlouise.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0