I need

Det finns en del saker som jag behöver införskaffa inför min lilla resa. Bland annat:

 
Ett par stövlar som klarar både snö och regn. vancouver är ju känd för sitt ganska milda klimat, så jag kommer nog få stå ut med all sorts väder. Och eftersom jag inte kan ta med mig 10 par skor för olika sorters väder så måste jag hitta ett par som kan passa till allt. Dessa från Skopunkten till exempel. Men jag har inte provat dem eller tittat på dem mer än på nätet så vet inte hur varma de är eller något sånt. Borde ta mig dit någon dag snart och reka lite ;)

   

En el-adapter så att jag kan ladda alla mina tekniska prylar som ska få följa med på resan: datorn så jag kan blogga, kameran så jag kan fota, ipoden så jag kan lyssna på min älskade musik och mobilen så att jag kan känna mig säker att alltid kunna få tag på Daniel. Måste skaffa mig ett kanandesiskt kontantkort...



Måste även köpa schampoo, balsam, mini-spray, torrschampoo och så måste jag växla pengar.. Mycket som man ska hinna fixa inför resan. Men det är ju det som är sååå roligt :)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Du har en jättesöt blogg. Allt bra med dig?

2010-01-21 @ 09:35:21
URL: http://absoluteart.blogg.se/
Postat av: Sanna

skopunkten skorna är ju ganska tunna, kanske ska sattsa på några med lite foder om det är mycket snö ?

2010-01-21 @ 09:36:25
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Esa

Jag har dom svarta längst till höger, och dom är rätt kalla nu till snön. Dom funkar fint utan snö ;)

Puss gumman

2010-01-21 @ 09:54:06
Postat av: nicci

Ett típs: inte skopunkten skor. Skopunktens kvalité är inte det bästa. Det är nog bättre du lägger någon hundralapp till så du slipper köpa ny skor andra dagen du är där.. :)

2010-01-21 @ 21:22:40

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0