Last day

Sista dagen hemma hos Oscar. Vi mös i sängen fram till halv 10 då Oscar skulle bege sig till skolan. Han kom hem strax efter tolv, vi åt en lätt lunch och sen la vi oss i sängen igen. Bara höll om varandra i en timme. Känns verkligen otroligt konstigt och ledsamt att lämna honom imorgon för 5 veckor utomlands. Vi behöver verkligen suga musten ur varandra nu det sista dygnet. Ikväll ska vi gå på bio och se Sherlock Holmes :) Efter det blir det hem och mysa i soffan med god mat, kanske lite vin till det :) Mitt tåg går kl 10 imorgon, och sen dröjer det fem veckor tills jag får se min älskling igen. usch, börjar gråta bara jag tänker på det.

Väntar på att Emmie ska höra av sig så vi ska åka ner till stan och fika, men hennes möte verkar dra ut på tiden. jag hoppas verkligen vi kommer hinna ses. Jag går här hemma och småpackar lite sålänge, allt det sista ska packas ner i mitt handbagage, laddare, smink och övriga toalettartiklar bland annat. Just nu känner jag att jag inte alls vill åka iväg. Men samtidigt vill jag ju det. Självklart vill jag det. bara fasar för morgondagen då jag måste säga hejdå. Usch och fy. Kommer stortjuta hela tågresan ner till skåne.

Nej, nu är jag fikasugen. Emmie, vart tar du vägen? ;)


Älskling och jag på maskeraden.
El Maco och Haremsdamen


Kommentarer
Postat av: Claudia

inte mycket.. just nu hjälper jag mamma eftersom vi ska få massa gäster ikväll :P

2010-01-29 @ 15:58:28
URL: http://claudiias.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0