Min tråkiga blogg

Alltså. Förlåt! Min blogg är så tråkigt tom och puppdaterad för tillfället men jag har ingen ork och inget att skriva om heller. Oscar och jag kom hem igår från Skåne. Vi anlände till ett Linköping i ordentlig vinterskrud, ca 2 dm snö och alla träden är vackert vita. lagom kallt med 4 minus. Idag har vi handlat, städat och bokat tvättid. Så kul har vi haft det. Dock va vi en snabbis på ikea och köpte en hylla till köket som jag fyllt. Nu är väggen nästan fylld och det ser jättefint ut :) Bild kommer senare :)

Imorgon blir det nog lite mer städning eftersom vi är långt ifrån klara. Blir så när kylskåpet både ska tömmas och fyllas, julen ska packas ner, alla blommor som dött under julen ska slängas och väskorna ska packas upp. Men nu är detta gjort iaf och vardagsrummet är helt färdigstädat, liksom köket. Så imorgon blir det datarummet, hallen och badrummen som ska städas. Kl 15 åker jag till Norrköping för en fördrink och lite tjejsnack med Elin och petra, sen på kvällen är det sittning :D Avslutningsmiddag med klassen. För vi tar examen om en vecka. Shiiit :P

För jag tar snaart examen, för jag tar snaart examen, för jag tar snaaart exaaaaameeeeen. Fyfan va jag är bra! =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0