Nu börjar det!

Äventyret. Egentligen börjar det inte fören nästa måndag, men jag har tjuvstartat lite.



Började packa lite smått igår, och mer kommer det bli idag. Jag har ett fullspäckat schema från och med imorgon och eftersom väskan är så stor och otymlig ska mina föräldrar ta med den i bilen när de kör hem från Linköping på söndag. Så det betyder att, även fast äventyret inte börjar förän om 1,5 vecka, så måste jag packa färdigt kläderna långt innan det. Det gör det hela lite mer rörigt. Har även lite småsaker som jag måste inhandla, men de småsakerna behöver jag inte stressa med iaf.

Imorgon har vi vårt sista seminarium :) Vi gör en presentation av vår intervju och rapport och är schemalagda tillsammans med ett par andra grupper mellan 10-12. Efter det så blir det hem för att äta en snabb lunch, städa hela lägenheten så den är skinande ren, åka och handla all mat till kalaset på lördag.

Fredag är det heldag i Norrköping med lunch, fotografering och EXAMEN!!!
Tänk att det gått 3,5 år. Har fortfarande inte fattat det.


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0