Titel: Socionom

Kan ni fatta!? Idag blev jag godkänd på sista uppgiften och är nu färdig Socionom! Efter 3,5 års slit så är jag äntligen färdig. Jag har ett yrke, en profession, en uppgift i livet. Jag är färdig. Färdig!! Jag kan inte förstå det. Jag har lust att bryta ut i sång, eller kanske tjuta av lycka. jag har så många känslor i kroppen just nu att jag skulle kunna skratta och gråta på samma gång. Alla hinder på vägen har jag lyckats ta mig över. Nu ska jag snart ut i arbetslivet och hjälpa människor, hur sjukt är inte det? Idag känner jag ingen ångest inför framtiden, jag är alldeles för lycklig för det. Den ångesten tar vi på måndag ;P haha.

Tack till Elin, Petra och Ludwig som varit mina stöttepelare i skolan dessa åren. Jag hade aldrig klarat det här utan ert stöd och er hjälp, och framförallt: våra Spicy Hot luncher. De är guld värda! Imorgon avslutar vi utbildningen med en lunch där och det känns fantastiskt. Tack också till alla andra i klassen som jag samarbetat med under åren och tack till vänner och familj för ert stöd, och tack till Oscar för att du har stått ut med mitt klagande och gråtande dessa åren =P Ni spelar alla en stor roll i att jag sitter här idag och kan titulera mig Socionom! Jag älskar er!


Elin, jag och Petra på avslutningsmiddagen förra veckan!

 

JAG ÄR SOCIONOM!


Kommentarer
Postat av: vevve

GRATTIS!!!!

2010-01-21 @ 15:51:08
URL: http://landemyr.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis :P

2010-01-22 @ 09:13:14
URL: http://ostis.blogg.se/
Postat av: petra

grattis gumman!! Å tack dsamma, allt stöd har varit ovärderligt!! stora kramar

2010-01-23 @ 21:40:34

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0