Dagens önskningar

Jag har fått ett nytt sug. Det är jättekonstigt, men jag vill sy en klänning. SY. JAG. Har inte rört en symaskin sedan jag slutade nian och nu får jag för mig att sy kläder eftersom jag inte har några pengar att köpa dem för. Bara synd att jag inte har någon symaskin och att mammas maskin är 4 timmar bort. Har hittat tre klänningar som jag vill sy, men antar att det får vänta till sommaren. Synd bara, det är ju nu jag har tid.

Idag kl 14 ska jag och M ut på en promenix, ska bli härligt att komma ut. Dock är det mulet ute. Men det droppar från taken så det är nog plusgrader iaf. Jag önskar ett störtregn så att all snö försvinner NU. Sen önskar jag sol och 15 grader så att träden börjar slå ut och blommorna tar sig igenom gräsmattan. Sen önskar jag att värmen stiger, flyttbilen åker mot skåne, ett fantastiskt jobb uppenbarar sig samt en takvåning i Norra hamnen för sisådär 5000 ;) Tror ni att jag har en bra chans att önskningarna slår in?

 


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0