Det blå

Idag ska vi iväg till Niagra falls =D Ska bli otroligt häftigt, något man bara sett på film. Underbart va mycket häftiga saker jag fått vara med om på denna resan! Och än är den inte slut! Jag har några dagar kvar ;)

Igårkväll när huset började bli tyst och alla gick och la sig va mina ögon fortfarande inte så trötta. Kan det möjligtvis ha berott på min 13 timmars sömn natten innan? ;) hihi. Frågade om E & D hade några dvd filmer som jag kunde ta med mig till sovrummet och titta på i min dator men nej.. så jag letade igenom min dator efter något att titta på och hittade ett avsnitt av Fångarna på fortet som jag inte visste att jag hade, haha. Så låg och tittade på det, följt av ett avsnitt Vänner och lite Sudoku innan jag kunde sluta mina blå.

Nu ska jag börja göra mig iordning för Niagra falls :) Vädret är underbart, blå himmel och en stark sol. Snön ligger på marken och det är betydligt kallare här än i Vancouver. Känns konstigt att ha gått från vinter till vår och tillbaka till vinter igen. Den blåa himmeln och det sprudlande vattnet ska bli mäktigt att se. Det klara blå mot det himmelska blåa. Tydligen ska vi åka till en fjärilsutställning först. Yeiii? Jag som ogillar flygfän som flyger runt huvudet på mig.. Men det blir säkert bra :) Sen imorgon bär det av till Toronto.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0