Hurtbulle

Tog en lång promenad med Maria och hennes vovve innan. Såå skönt att få komma ut och röra på sig och få prata av sig lite! Det har jag verkligen saknat. Tjejsnack. hade ett underbart tjejsnack med Nicole förra veckan och det är såå mkt lättare att göra det på svenska än engelska haha. Så jag hoppas att helgen går fort så Maria kommer tillbaka från Stockholm så att jag kan få fortsätta prata ;)

Stegräknaren visar 13 296 steg. Yeey :) Duktiga mig :) Sånna här dagar vill vi ha mer av. Stegvis alltså ;)

Imorgon ska jag till karriärcentrum på universitet för att få mitt cv och brev granskat. Förhoppningsvis kommer detta öka mina chanser att få ett jobb. Vill verkligen ha ett jobb. Gärna snart.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0