Monday cravings

Nu när jag är hemma igen är det väl dags att ta upp gamla vanor och börja med bloggen ordentligt. Detta innebär Monday cravings, Onsdagsskvaller och Friday night out(fit). Det kliar i mina shoppingfingrar. Ett resultat av all den shoppingen jag gjorde i kanada antar jag. Fick smak av det goda och jag längtar tills jag får ett jobb så att jag kan börja unna mig saker igen. De kommande månaderna kommer att bli tuffa med ingen shopping, inget äta ute osv. Så jag får fönstershoppa och hoppas att suget inte tar över allt för mycket.

Denna bikinin från Forever21 väntade jag på hela min vistelse. Den stod på "kommande" men hann inte komma in i butik innan jag flög över Atlanten igen. Vill ha! Vill ha! Vill ha!



Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0