Ompyssling väntar

Jaha. då var det tisdag igen. Kan inte komma på ifall veckorna går långsamt eller fort. Det är två veckor sedan idag jag kom hem från mitt stora äventyr och det känns som att det var igår. Men när jag tänker på vad jag gjort sen jag kom hem...typ ingenting...så känns dagarna och veckorna mycket längre.

Har suttit under morgonen på ams och letat jobb, inga nyheter sedan igår. Börjar känna mig lite småstressad över sommaren och hösten. Vill inte bo hos föräldrarna för länge, vill ju ha mitt eget med Oscar. Men vi måste ha ett jobb för att kunna tacka ja till en lägenhet. 

Har även bokat tid för klippning imorgon. Ska bli skönt att få bort de här kluvna hårtopparna som jag har. Håret är så otroligt slitet. Utväxten ser för jäklig ut också så ska passa på att fråga imorgon vad frisören tror är bäst för mitt hår och vilken blond nyans jag ska ha. Vill ju ha något som passar till min hudton och jag tror jag behöver något askigare än vad jag har nu. Så imorgon kl 11 sitter jag hos frissan :) Skööönt :) Bli ompysslad lite.  



Väntar också svar på var påsken kommer att firas. Får dubbla besked hela tiden. Det blir i Linköping. Det blir i Skåne. Jag har ingen aning. Vill så gärna att det blir i skåne så jag får träffa familjen och vännerna lite och gå på 90talskvällen på Tivoli med Nicolina. Men antar att det bara är att vänta och se. Blir det i Linköping så blir det påskfirande med hela Oscars släkt. Inte fy skam det heller.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0