Onsdagsskvaller

I know. En dag för sent, men sånt händer ibland. Hade en upptagen dag igår av olika anledningar.

Jag blev förvånad när jag läste den här artikeln på Aftonbladet Klick alldeles nyss. Artikeln handlar om Ola Salo i The Ark och det avslöjas att han är nygift med Anneli Pekula och att de nu väntar barn. Förvånad blev jag för att jag hade för mig att den här mannen gillar män och att det va därför han skrev låten Father of a son. Det är iaf vad jag har fått förklarat för mig. Men jag antar att de och jag hade fel och självklart är jag glad för hans skull :) Alltid roligt att höra när kändisar ringmärkt sig och har bullar i sina ugnar ;) hihi. Grattis och Lycka till Ola!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Som det gamla The Ark-fan jag är kan jag meddela att han hör till det slaget som gillar både killar och tjejer.. FAst att han skulle ha barn visste jag inte. Det var en nyhet =)

2010-03-25 @ 14:02:05
URL: http://johannaskriver.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0