Så uttråkad

Den här dagen har varit värsta hemmadagen på länge. Jag har såå tråkigt. Inget att göra. Inga pengar att göra något för eller. Albumet som jag fått för mig va en scrapbook var en adressbok, så kan inte pilla med mina bilder. Ingen att gå på promenad med, plus att det har regnat hela dagen och jag inte äger några regnkläder. Inga ägg så kan inte baka. Jag har suttit i soffan och glott ögonen röda på tvskärmen och datorn. Läst bloggar flera gånger om, uppdaterat aftonbladet ofta i hopp om en världsnyhet osv osv osv. Suck va tråkigt jag har. Morgondagen blir dock lite mer spännande. Klippning kl 11 och sen tänker jag gå en runda på stan. kanske köpa mig ett album och lite pysselsaker så jag kan hem och göra något. Kanske ska påskpyssla lite. Göra påskkort eller annat. Någon som har något tips om tidskrävande pyssel som inte kostar så mycket?? Smycken kanske?


Kommentarer
Postat av: Esa

Du har de precis framför dig! Färga ägg :D Det är hur kul som helst. Om du vill veta hur man gör, fråga mig! :)



Ps. Beklagar verkligen sorgen.



Puss

2010-03-23 @ 18:23:50

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0