Sista veckan

Ligger i soffan hemma hos Bruce och April i Seattle. Kom hit igårkväll och vi åt en god middag tillsammans med Eric och Marna. Tidigare på dagen lämnade jag, Mikelle och Mike Vancouver. Vi spenderade våra sista timmar på The Pit där vi såg ungefär halva hockeyfinalen innan vi beslutade att det vore bättre om vi kom iväg så vi slapp sitta vid gränsen och vänta. Det behövde vi inte, tog oss ungefär en minut att ta oss igenom vilket slår mitt inträde i Kanada med hästlängder ;P haha

Idag har jag bara tagit en superlugn dag hemma i detta fina hus. Ligger som sagt i soffan just nu, kollar One tree hill och uppdaterar mig om allt som hänt i världen och hos mina vänner. Har även skickat in en jobbansökan och skrivit om mitt personliga brev sisådär tusen gånger. Det är svårt att göra det personligt utan att bli för personlig. Men jag hoppas att de ansökningar jag kommer skicka in de kommande veckorna kommer resultera i något. Annars vet jag att jag har jobb i Helsingborg som personlig assistent om jag vill. Om jag inte får något annat.

Imorgon beger jag mig till Toronto för att besöka Eric (Dans tvillingbror) och hans föräldrar Ellen och David. Trots att jag är lite trött på resandet och så himla gärna vill komma hem till Oscar nu så ska det bli jättespännande. Har aldrig varit i Toronto innan så det ska bli spännande. En vecka går fort. Idag, om exakt en vecka, exakt just nu, sitter jag på planet från Toronto mot Europa. Snart ska jag få komma hem. Men det känns så konstigt, veckorna här har gått så fort. Känns som om jag kom hit alldeles nyss och redan har 4 veckor gått.

Ikväll ska jag hem till Mikelle och Mike för en filmkväll. Vi skulle egentligen till Cinebar men det blidde inte så. Och det gör mig inte så mycket, jag är glad att jag får spendera min sista kväll här med Mikelle!


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0