Sommaren känns långt bort

Oscar väckte mig med en glad nyhet idag; han klarade juridiktentan :) Grattis till honom!! Jag vände mig om och tittade mot fönstret och insåg att solen inte sken om den gjort de senaste dagarna. jag gick mot fönstret och såg till min besvikelse att våren bytts ut mot vinter igen. Kvällen igår var molnfri och en fin solnedgång, nu var det igenmulet och snö hade singlat ner under natten. Våren är som bortblåst, även mina vårkänslor känner jag nu. Inte alls lika glad som jag varit de andra dagarna. Kanske hänger väder och välmående ihop ändå.. suck. jag vill ha vår och varmt, sommar och ännu varmare. Just nu känns det väldigt långt bort...

Nu ska jag ta en dusch och försöka skölja bort mitt deppiga jag. Godmorgon

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0