Susanna testar


I förra veckan, efter min klippning, gick jag på stan för att se om jag kunde hitta någon bra inpackning för att ge lyster och energi åt mitt torra och skadade hår. Inne på H&M hittade jag, på rea-hyllan, en produkt som jag fastnade för: L'oreal Elvital Night Elixir. En gel-produkt som masseras in i håret, främst topparna för min del, innan sängdax. Den går snabbt in i håret och gör det inte kletigt eller lämnar fettiga fläckar på kudden. Dessutom luktar den jättegott och jag vaknar med hår som är mjukt och följsamt. Än sålänge har jag bara testat att lägga i det kvällen innan jag ska tvätta håret, ifall jag skulle vakna och tycka att håret är fettigt. Men det är det inte. Produkten försvinner in i håret och gör det mjukt och härligt :) Mitt hår har fått tillbaka sin mjukhet, som varit frånvarande i ca ett halvår på grund av alla blonderingar jag gjort. Denna produkten släpper jag inte. Varannan natt kör jag den :)



Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0