Dag3

Dag 3 av joggingrunda. Mycket stolt över mig själv. Har inte varit ute och sprungit på säkert ett år haha, ja det är sant. Jag hatar egentligen att springa. Men nu har jag fått en nytändning när jag joggar med hunden. Hon ska ju hela tiden stanna och lukta på saker så det blir lite pauser men när vi springer i skogen så brukar hon glatt skutta med en bra bit innan hon vill stanna igen. Blir lite korta rundor nu i början tills jag får upp flåset lite. Det är ju fan jobbigt att springa alltså ;P haha

Tisdagen ska ägnas åt plugg. Ska sammanfatta mina artiklar och sen börja diskutera dem och hitta en röd tråd. Förhoppningsvis kommer jag kunna lämna in min uppgift tidigare än lördag så jag hinner med att läsa de andra böckerna också ;P Orkar snart inte plugga mer bläää. :P

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar! :D

2010-05-25 @ 16:09:04
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Nic

Du klarar plugga terminen ut bästis! Du klarar allt, bara du ger dig fan på det! Jag tror på dig! Ger lite styrka till

2010-05-25 @ 17:26:44
URL: http://niiccii.webblogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0