Dont tell me what to do

Satt med pluggandet på förmiddagen och fick läst igneom kapitlet som handlar om religionsundervisningens historia i Sverige. Intressant, men ack utan motivation. Jag saknar motivation till mycket för tillfället. Mycket som är jobbigt och det ger mig ingen ork eller motivation att lägga på det som verkligen behövs, dvs pluggandet. Jag får sitta korta stunder och sen gå iväg och göra annat för annars orkar jag inte med det, tröttnar och lägger ner det totalt. Vissa dagar klarar jag mer än andra. Nu ska jag göra mig lite lunch och sen ägna mig åt en produktiv eftermiddag av städning, packning och handling. Inga nya jobb att söka idag, än sålänge. Börjar bli trött på att uppdatera ams sida varje timme. Vill ha ett jobb så jag kommer ur den här koman jag hamnat i. Vårvärme och skåne skulle ju hjälpa också.

Förresten så kan jag ju meddela att Oscar har räddat min externa hårddisk :) Mina bilder, filmer, musik och dokument är inte borta som jag först trodde och fasade över. Det är lycka :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0