Okej, såhär ligger det alltså till

För er som undrar, att kommentera mina inlägg via startsidan fungerar endast om man har Firefox eller safari som webbläsare då designen är gjord till att passa dem. Lite dumt och jag ska försöka åtgärda problemet så fort som möjligt. För er som då har explorer måste ni gå in på det specifika inlägget och kommentera där. Det gör ni genom att klicka på inlägget i menyn till höger. Då finns kommentarsrutan längst ner i det inlägget.

Nu ska jag ta och göra mig iordning och sen gå och lämna tillbaka alla mina tusen böcker som jag hade till förra kursen och låna den 3 (!!!) som jag ska ha till nya kursen. Efter det blir det till att lyssna på lite föreläsningar och sätta mig in i kursen.

Förhoppningsvis kommer min dator idag också :) Jag följer frakten noggrant via posten och datorn var i jönköping inatt kl 1, så antagligen är den i linköping nu :) Så nu väntar jag bara på avi-sms:et så jag kan åka och hämta den. Måtte det vara rätt dator denna gången haha ;P


Kommentarer
Postat av: Blogg.se

test

2010-05-04 @ 11:33:49
URL: http://blogg.se
Postat av: vevve

funkar för google chrome webbläsaren med=)..

2010-05-04 @ 12:45:44
URL: http://landemyr.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0