Onsdagsskvaller

Jett.Jag satte cornflaksen i halsen i morse när jag läste rubriken: Joan Jett värmer upp för Green day. Sen kom jag på att jag alltid blandar ihop henne med Janis Joplin, och Joplin är ju död. Tänkte, att det kan ju bli spännande annars :P haha.

Men detta gör mig väldigt intresserad. Joan Jett var ju en riktig bad-ass på sin tid, Bad reputation är ju grym, den har jag headbangat och skrålsjungigt många gånger till, tillsammans med Pernilla i ungdomens år :) Nästan så man skulle köpa en biljett bara för att se henne. Green Day bryr jag mig inte mycket om. haha. Undra om man kan hitta Joan Jett på Spotify, nu blir det jakt :)

I dont give a damn about my bad reputation *sjunger*

Ni kan läsa artikeln hääär

Kommentarer
Postat av: Anni

Hejsan ja de såg jag nu i de olika webbläsarna, jag vet inte vad hon har gjort för det har blivit så, svårt att lista ut om man inte kan se koderna, men det är ju koden content i kodmallen som är fel, och om det funkar på de andra sidorna så ska de koderna funka men just på framsida i kodmallen ska nog kollas upp.

2010-05-05 @ 13:20:12
URL: http://bloggstyle.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0