Pappi

Stort grattis till Pappa som fyller år idag :)) Önskar jag kunde vara med och fira dig ikväll!

Oscar och jag var ute och spelade tennis innan. Vi har en tennisbana precis på vår gård som tillhör området, så vi körde lite bollar där tills telefonen ringde. Det var säljaren jag köpte datorn av som meddelade att den vita är utgången ur deras sortiment och jag kan välja mellan att ha den svarta jag fick, ta den vita demon i affären eller lämna tillbaka. Vi kollade runt lite på nätet och hittade min vita dator för 1200 mindre hos en annan återförsäljare. Så nu väntar jag på att få låna pengar av far till att köpa denna, eftersom de inte hade samma betalningsmöjligheter som Expert hade. Där kunde jag få 4 månader på mig att betala tillbaka allt, utan ränta. Vilket inte den nya återförsäljaren har. Så, så fort jag får låna pengar av pappa ska jag beställa datorn.

Nu ska jag muntra upp mig lite och försöka få bort den kraftiga djävulshuvudvärken jag fått. Blir till att avnjuta en av äventyrsfilmerna jag köpte igår och äta lite glass. det blir Prins Valiant, med Katherine Heigl i huvudrollen. En liten heigl. Filmen är från 1997 :P Oscar är iväg och spelar innebandy så här är lugnt och skönt.

Glass var det :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0