Sooool

En stor vacker sol lyser upp Linköpings klarblåa himmel idag. Jag har inget planerat förutom att få min dator, köpa solkräm och sen ska dagen spenderas på balkongen. Jag som bränner mig så himla lätt måste ha lite solkräm på huden innan jag går ut. Annars blir det ajaj. Datorbutiken öppnar inte förren elva, då blir det till att ringa dit och småsura på dem, få reda på vad jag ska göra för att få min dator, helst idag! Får jag den inte idag så tänker jag kräva en gratis datorväska ;) Det är väl en bra deal?

Frukosten blev en fjärdedels honungsmelon. Har inte bestämt om det är tillräckligt än, kanske blir en tallrik cornflakes också. Är sugen på mannagrynsgröt men har nog inga gryn hemma :(

Äsch, någta minuter på balkongen i morgonsolen kan ju inte skada. Bara några, 10 kanske? ;)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0